torsdag 10. februar 2011

Sydame i buksedress

Det er på tide å tørke støv av symaskina igjen kjenner jeg! I den forbindelse har jeg meldt meg på et nytt sømkurs med Erna på Folkeuniversitetet! (Bli med??) Var veldig fornøyd med kurset jeg hadde i fjor, og tenker et kurs til vil absolutt ikke skade. En blir ikke sydame over natta! Fram til kursstart den 8 mars (nedtelling har begynnt) skal jeg øve meg på et par uferdige prosjkter fra i fjor.  Her er en av mine tidligere kreasjoner:)

         

Buksedress.




Beltet har jeg arvet av farmor.
Ellers, siste nytt fra Bergen er at vi skal til Kristiansand neste helg og besøke vår nydelige lille niese Bella (Isabella). De stolte foreldrene er Sara og Espen! Onkel Larry og tante Debora gleder seg sånn:)))
Nå venter Greys Anatomy...

4 kommentarer: