søndag 27. februar 2011

Lampus

Da jeg var i Kristiansand sist helg trasket jeg og Sara tilfeldigvis innom en lampebutikk. Og der fant jeg det jeg alltid har letet etter (på lampebutikker).. En lampeskjerm som passer min søte gull-lampefot!
Lampefoten kjøpte jeg for 5 kroner på loppemarked i Bergen i høst.

Endelig kommer den til sin rett. Foreløpig i stuevinduet vårt.



Det er foresten litt vårstemning her i Bergen, men 9 +grader og duskregn. Så jeg har kjøpt inn tulipaner!! Dette er en tradisjon jeg tilegnet meg da jeg bodde med min gode venninne Margrete.  Hun kjøper alltid tulipaner når det blir vår:))

3 kommentarer:

  1. Jey! Jeg liker at du har blogg!!
    Gratulerer som tante til Isabella! Såå koselig! Fin lampeskjerm og forresten! Passet både til den gyldne foten og dama som eier den ;)
    KLem

    SvarSlett
  2. takk:) Gleder meg til å se ditt lille babygull også:)

    SvarSlett
  3. Hei du:) visste ikke du hadde en sånn fin blogg! Med tullipaner:) me like

    SvarSlett