søndag 30. januar 2011

Kommoden


At av mine nyttårsforsett dette året var å bli ferdig med ett av mine mange prosjekter. I dag kan jeg stolt presentere kommoden. Den ble kjøpt for 50 kroner på et loppemarked i Oslo, april i fjor. Den har stått å sett stygg ut i boden siden da. Etter ett strøk grunning, to strøk lys Ladymaling og 8 nye knotter pryder den nå gangen vår. Er temmelig fornøyd med meg selv og resultatet.

Jeg kjøpte knottene på Farmors Hus. De hadde et godt utvalg!

Min stolthet!

 Neste prosjekt blir stolen som jeg har arva av mormor. Jeg synes den er helt nydelig. Noe av det fineste jeg har (etter Larry da). Den må limes litt og fjær og bånd må justeres. Dessuten kjøpte jeg nytt stoff til den en gang for lenge lenge siden...

To be continued...

1 kommentar:

  1. Oioi, så flink! Gleder meg masse til å komme å se leiligheten:) Får dra med meg Jens til Bergen en tur snart;)

    SvarSlett