søndag 13. februar 2011

S.O.S

Våknet klokka 9 i dag, noe som ikke ligner Larry og meg i det hele tatt...Men, det var jo ikke hvilken som helst lørdag heller. Det var STOFF & STIL-LØRDAG! Og da nytter det ikke å dra seg til langt på dag, for stoff og stil stenger klokka 2! Planen var å kjøpe stoff til et lite tanteprosjekt.
Det er rart med det, men en går aldri ut av stoff & stil med kun den ene tingen. Jeg MÅ jo også kjøpe det fine blomsterstoffet og lage mange fine puter...også bokstavstempel da! Bare tenk på alt jeg kan skrive på puta...duken, genseren... Noen timer og en alt for høy kvittering senere kjører jeg hjem igjen, fornøyd med fangsten av flere uferdige prosjekter å gjøre ferdig..
Nydelige hvaler til tanteprosjektet

Dette skal det bli puter av

Stamp exactly where you desire..

Det er en solfyllt og kald lørdag i Bergen og vi nyter resten av dagen på cafe med gode venner.
Har foresten bestemt meg for å stå opp tidligere i helgene! Får jo så mye fint ut av degen!!

1 kommentar:

  1. Det er bra, Debora. Alt man kan få ut av en lørdag når man står opp i rett tid! Nå har du mye å kose deg med.
    Mamma

    SvarSlett