søndag 20. februar 2011

Sara+Espen= Bella

I helga var vi å besøkte min søster Sara og mannen hennes Espen. Den 27. januar fikk de den nydeligste jenta jeg noen gang har sett. Hun heter Isabella, med kallenavnet Bella, etter min gode mormor. Vakkert navn til en vakker jente. Det var et herlig besøk, fyllt av kos, gulp, latter, carcasonne, god mat, bleieskift, kaffelatte, Kristiansand. Jeg og Larry fikk øvd oss litt på bleieskift og gulpeteknikker. Gleder meg til neste gang!!! 

Bella ligger i kurva med tepper laget av Isak sin farmor.
På bytur i Kristiansand sentrum. Vi fikk trille vogna!!
To gode venner

Mor og datter, begge like skjønne!

Her lager far i huset deilig torskemiddag!

Familien Gunnestad Ribe  

Bella i kjent gulpestilling på pappas skulder.

Hvaldrakt
Også var jeg veldig fornøyd med den lille hvaldrakten jeg har laget til Bella. Den er litt stor fortsatt, men regner med at den sitter til sommeren:)

2 kommentarer:

  1. Hihi:) Så fine bilder og koselig lesestoff!:D Er hun ikke skjønn!De kommer til Trondheim i kveld, så da får vi også se!Gleder meg.. når kommer dere hit da? Så flink du har blitt til å sy debs! Både til deg selv og alle tantebarna:D flinkus!Hils mannen!klem

    SvarSlett
  2. Hei! Ja, nydelige Bella! Og kose familien:) Jeg tenker på å ta meg en tur til trondheim i slutten av mars! Ringer deg:*

    SvarSlett