fredag 2. mai 2014

Geoje International Centre

Etter et par bomturer på leting etter lekekafeér, har jeg funnet på noe bedre å gjøre:) De siste dagene har jeg hengt en del på Geoje International Center. Ca 15 minutters trilletur fra der vi bor. Et senter drevet helt av frivillige som er med å arrangerer ulike aktiviteter igjennom uken. Hvis man blir med på en aktivitet betaler man en symbolsk sum som går til drift av senteret, GANSKE GENIALT. Alt fra språkkurs, bibelgruppe, yoga og malekurs..Jeg har blitt med i OKPO TOTS, som er nesten som en åpen barnehage. Mødre(har ikke sett noen menn enda) har med barna sine og de får leke, mens mødrene prater i trivelige omgivelser. Det har vært en opptur å komme dit! Jeg har blitt kjent med en god del mødre som er i samme situasjon. Og ikke minst så har Amanda og Theodor en kjent plass hvor de kan leke og få lekekamerater:) Til min store glede viser det seg at senteret også har en sygruppe! Jeg fikk beskjed om at gruppen holdt på å bli lagt ned fordi hun som ledet den måtte slutte. I et frimodig øyeblikk sa jeg at jeg kan jo lede gruppa! Og slik blir det.

1 kommentar: