lørdag 10. mai 2014

Verdens beste investering!!!

Vi rakk så vidt å bli ordentlig kjent med henne. Hun var blitt gammel og omgivelsene tok ikke særlig hensyn til det. Tvært imot, var de ganske rå og brutale om henne. Og hun måtte gi tapt, på en ganske brutal måte.. Ihvertfall for meg.
Det var sovetid for barna akkurat i det vaskedama(!!)(ja, vi har vaskedame som kommer  og gjør hele leiligheten vår om til en herlig hotelsuite en gang i uka:) ...hvor var jeg. barna skulle sove og vaskedama kom. Jeg heiv ungene i dobbeltvogna. En tur til "Angel In Us Cafe" med to sovende barn i vogna var planen. Vel, for å gjøre en fumlete og svett historie kort: Det ene hjulet datt av før vi hadde kommet halvveis, og vi måtte slepe oss tilbake til leiligheten..
Men, for å være ærlig, selv om det var litt trasig der og da, så var denne hendelsen en velsignesle. Okpo er ikke plassen for en dobbeltdekker. Fortauene er ujevne både i bredde og høyde. Dører inn til butikkene er smale, og selve byen ligger midt mellom to BRATTE bakker! Så langt har jeg ikke sett en eneste dobbeltvogn! Det finnes noen modige som våger seg rundt på hjul. Men nei, her bærer de barna. I bæresele. Og hvis de kan, så går de. Det tok ikke lang tid før jeg joinet de innfødte, tok til fornuft og gikk til anskaffelse av en ERGOBABY! Den beste innvesteringen siden vi flyttet hit, og den har blitt en del av min daglige outfit siden!


Vet ikke hvem som liker den best, meg eller Theodor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar